Jakimi metodami poprawisz wygląd nóg?

0
147

Wiosna dookoła nas, a zaraz nadejdzie lato, więc coraz częściej będziemy odsłaniać nasze nogi. Warto przypomnieć, co spowoduje, że będą jeszcze bardziej zdrowe, zgrabne i odpowiednio jędrne. Jak odpowiedzialnie i trwale poprawić wygląd naszych dolnych kończyn?

Nogi pięknieją, kiedy są przydatne! Dlatego ruszaj nimi jak najwięcej i jak najczęściej w ciągu dnia. Jeśli nie jesteś zwolenniczką intensywnych treningów w klubie fitness, to samodzielnie zacznij biegać lub znacznie szybciej i dalej niż zwykle spacerować. Doskonała jest również jazda na rowerze. Również nordic walking świetnie wpłynie na wysmuklenie naszych kończyn i redukcję tkanki tłuszczowej. Dla ładnych nóg warto zrezygnować z windy, jeśli korzystasz z tego dobrodziejstwa w domu lub pracy!

Wszelka aktywność fizyczna polegająca na ruchu dolnymi kończynami wpłynie wysmuklająco na nogi, a na dodatek zminimalizuje ewentualny cellulit. Ruszaj więc nogami tak, jak lubisz! Ze wsparciem dla nich może przyjść aerobic z całym zestawem swoich ćwiczeń, ale też skakanka. Powinnaś jednak pamiętać, że intensyfikacja wysiłku fizycznego powinna być dostosowana do możliwości organizmu, jego kondycji i stanu zdrowia. Dlatego dobrze jest pracować nad wysmukleniem nóg pod okiem odpowiedniego specjalisty.

Nawilżona skóra nóg sprawia wrażenie gładszej i zdrowszej. Nie zapomnij więc o nawadnianiu organizmu, tym bardziej, ze w ciepłe dni możesz potrzebować więcej płynów. Powinnaś wypić minimum dwa litry wody dziennie. Prawidłowe nawadnianie to jeden z kilku elementów umożliwiających uniknięcia magazynowania przez organizm wody pod skórą naszych nóg. Ze wsparciem wizualnego efektu zadbanej skóry przyjdzie również balsam nawilżający do nóg, który warto stosować nawet dwa razy w ciągu doby.

Kolejna sprawa – czy codzienna dieta jest odpowiednia dla organizmu, a więc i dla nóg? Powinna być odpowiednio zbilansowana, bogata w witaminy i inne, cenne, potrzebne nam składniki mineralne. Zrezygnuj z cukru i unikaj go w kupowanych przez siebie przetworzonych produktach spożywczych. Sól w dużych ilościach zatrzymuje w organizmie wodę i jest współodpowiedzialna za powstawanie na nogach obrzęków. Nie powinnaś konsumować też słodyczy, smażonych potraw, fast foodów, makaronów i białego pieczywa.

Wiosną i latem znajdziesz przecież w sklepach oraz na bazarach świeży, obfity wybór najróżniejszych warzyw i owoców, które powinny stanowić ważną część naszych wszystkich dobowych posiłków. Stanowią one nie tylko bogate źródło witamin i mikroelementów, ale dostarczają też organizmowi rozpuszczalny w wodzie błonnik, który ułatwia spalanie tłuszczów.

Przygotuj się jednak na fakt, że wypracowany takimi metodami efekt w postaci poprawionej kondycji i lepszego niż wcześniej stanu nóg pojawi się najszybciej dopiero po ponad miesiącu intensywnych, ale rozsądnych starań. Im dłużej będziesz aktywnie o dobro nóg zabiegać, tym efekty działań będą coraz bardziej wyraźne i trwalsze!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here